16 Ağustos 2015 Pazar

AŞKA DAİR-3




   O kadar güzelsin ki sevgilim
Dağ olsan kahrın çekilir

RUŞEN HAKKI




"Peki, aşka zaman sorulur mu?"
"Ona zaman, mekan ve şart koşarsan o aşk olmaktan çıkar."
"Evet, bence de aşk seni nereye sürüklüyorsa peşinden gitmeli. Doğallık bozulursa geriye kalan aşk değildir."

KENAN KARABAĞ
(Kura Çözüldü)






Nazım sevgilisine gönderdiği çiçeklerin içerisine şöyle bir not koyuyor:
"Bu çiçekler seni benden önce görecekleri için onları kıskanıyorum."
Sonra da:
"Sana tutup neler söylüyorum, düpedüz seni seviyorum demek varken."
diyor.



Yeşil eriğim benim.
Ben içine hapsolmuş çekirdeğinim senin,
Hapiste günler ağır geçer diyorlar olsun!
Olsun be ben vazgeçtim hürriyetimden.
Yeter ki yetim bir çocuk gibi  bırakma yüreğimi gülüm.
Zira sensiz bu can bir yüktür yüreğime.

NAZIM HİKMET










Merhaba!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder